Aha det sög ju

Jag som hade laddat typ hela dagen för att gå ut och springa runt kvarteret och så nu när jag kollar ut så regnar det, vafan då jag måste ju ut och springa.... Så jag får väl ligga i min säng och suktas av godis och chips och nej nu får jag sluta tänka! vill jag äta får jag äta en morot för då blir man brun.

Imorogn är jag ledig så ska gå upp klockan 7 och åka och träna och sola, så har jag hela dagen framför mig sen !
Kanske kan gå uto ch springa då istället.
Sen ska jag möta Julia i stan och ge henne sin födelsedagspresent och ta en fika.

Efter det ska jag skriva en uppsats om kriminalitet på engelska, suck men det är sånt som måste göras.

Snart kommer det massa sommriga bilder från lunchen idag  så fort Linda lägger in dom på datorn.

KRAAM

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0