Dag på stan

Hej alla glada, själv fick jag just slänga maten för den blev jätteäcklig och jag har huvudvärk !
har haft det i 3 dagar men försökt ignorera. illa illa.. 

Iallfall var vi och satt i publiken på Malou efter tio och det var lite sådär långtråkigt men vi fick smaka på koreanska nudlar och så det va mums !  Så fick vi goodiebags som innehöll 2 glas eller en bok (???).

Sen åkte jag Linda och Sofia och åt chinabuffé och sen gick vi runt lite på stan.
Efter det drog jag till en hockeymatch mellan ÅVA och tibble men drog hem efter en kvart.

En till  grej,jag har varit sjukt klumpig den här veckan, har  tappat bestick både i matsalen och på restaurang och alldeles nyss spillde jag ut en halv kopp té över mig. När tar det slut egentligen :( i'm only human...


Today I wear this


På restaurangen

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

hahaha vilken tjusig bild ! Men jag tycker inte om att du har huvudvärk :( du kommer imorrn hoppas jag!



<3

2009-03-25 @ 18:58:57
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0