Drar hela dagen i ett inlägg

Sen blir det plugg och soova.
Imorgon blir det upp och Iväg till gärdet där vi ska sitta i publiken på en inspelning av nåt matprogram, spännande hoppas jag.

Idag var det en vanlig skoldag fast brandalarmet gick så vi stog ute i kylan ett tag tills brandkåren kom och skit, det va en rökmaskin som gått lös tydligen.

Sen drog jag och sofia hem till mig och lagade kladdkaka och chokladbollar och hade smält choklad ovanpå kladdkakan men det var tydligen jordntötter i den chokladen så fick ta lite tabletter och så men det gick bra, så sofia får ta med sig den kakan hem med ett léende på läpparna.

Så en dagens och lite bilder på våra fina bakelser. Linnet va det jag köpte igår.





Och till min moster: Den används flitigt


Har du en åsikt om det här?
Postat av: malin

vart har du köpt klockorna? (:

2009-03-25 @ 22:07:36
URL: http://crapi.blogg.se/
Postat av: Moster själv

Nämen titta, det här har jag inte sett förrän nu! Va KUL att du använder presangen som jag hittade på!

glaaad

2009-03-29 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0