hungrig

Hallå allihopa, sitter och tråkar litegrann så Lisen kom med en smart idé att jag kunde blogga lite så det kör vi på.
Idag är det torsdag och den 12e mars och flaggdag och mamam fyller år och hela köret.

Pratade nyss med Tor om första hotellinlämningen och han tycker det va jättebra gjort så jag är hur nöjd som helst!
Förutom att jag är hungrig då, undrar vad det är för mat idag !?!?!?


Nej nu ska jag söka på coola hotellbilder i väntan på att projekt och företagande lektionen ska börja sen är det mat

Grattis mamma på födelsedagen


uppdatering: Tänkte nyss på hur hemskt det ser ut med våra skoltröjor. Kunde dom inte fixat något snyggare blö

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mamam

Tack!

2009-03-12 @ 13:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0