Kompis det går bra nu

Tänkte bara tacka min kära vän Sofia Rydell som alltid tycker om mig i vilket väder det än är, har nog inte haft såhär kul på länge.  Thank you my friend!

Nu är halsen bättre efter att jag druckit massa té i olika smaker. Imorogn blir det rock and roll på hotellet, nu är man back on track. 

Humöret är på topp, betygen är på topp,  humorn är på topp. Ja man kan väl säga att jag är på topp just nu så alla ni små bitchiga brudar som inte kan hålla käften i styr så kan ni bara slänga er i väggen för jag är inte rädd för något :)

TV dags och kanske börja läsa en ny bok. 

Puss sötnosar

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Sofia

Naaw stumpan you make my day :D<3

2009-03-13 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0