Pluggsöndag ?

Jo det vore ju det om jag hade något att plugga ´men det har jag inte så det blir slappsöndag istället och det gör mig glaad! Har varit glad hela dagen (kanske för jag fick min jacka) och strosat runt i täby centrum, tog en fika där, sen tränat och nu ätit tacos vilket är det godaste som finns (nästan).
Nu tänkte jag frivilligt sätta mig och spåna på mitt hotell, vad duktig jag är !

That's all for today !

den osmiknade sanningen


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Anonym

Lite bortskämd Fröken Fräken där som får en skinnpaj bara sådär!!!!

2009-03-22 @ 19:33:25
Postat av: Moster

Vet inte om jag kom ihåg att skriva vem som la förra inlägget... men det var jag i alla fall ;-)

2009-03-22 @ 19:34:47
Postat av: Amelie

haha jadå :D

2009-03-22 @ 19:39:41
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0