sky high heels

Eller nästan iallafall. Köpte nya klackskor i måndags och tänkte visa dom nu en vecka senare.

Idag var jag bara och tränade sen handlade vi lite mat och semlor och den satt alldeles nyss väldigt bra i magen.
Tänkte sova nu men märkte att klockan var bara halv 9 så det hade varit lite pinsamt å håller mig nog uppe étt tag till.

Efter träningen kom jag hem och gjorde klart 3 av 5 läxor som vi har denna vecka så jag känner mig väldigt stolt. en av dom är en redovisning och en är ett projekt och det är dom jag har kvar.
Tänkte börja med hotellprojektet på datan nu litegranna för har allt skrivet som punkter i boken och det ska vara inne onsdag men jag orkar inte stressa fördå blir det bara fel alltihopa.


99:- belles täby centrum, rätt så värt faktiskt

godnatt på er

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0