Sleep tight

Nu tänkte jag bara säga godnatt till er gullia små figurer som sitter och nötar min blogg dag ut och dag in. 
Broder min drog precis iväg så nu är jag ensam hemma, läskigt för mig och är ´sjukt mörkrädd ja men jag är trygg i min säng fast den är stor och så ligger jag här ensam. Mamma är iväg så jag får nöja mig med min dator i knät som sällskap denna kyliga kväll.'

Snart är det påsklov vilket är en halleluja moment för klassen HR08, men vi börjar med en helg som börjar med födelsedagsfirande och sen utgång med Lina den fina viklet jag tror blir riktigt skön kväll för med henne händer det alltid något denna galna näsbyparks-kvinna.

Tänkte bara säga godnatt och till alla er där ute som gillar att öppna käften, thank you for making me famous. 
I don't give a fuck !



Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0