Sova uuuut

Trodde det skulle bli en utekväll för min del men så blev det icke, kanske ska börja läsa den där boken som ligger och glor på mig men jag orkar faktiskt inte. Är jättetörstig och det är sjukt varmt och blä. Imorgon får jag dra ut istället men det blir najs för då har jag sovit ut iallfall så jag inte sitter och är tråkig !

Iallfall ska det bli kul att träffa min Lina igen (om det nu blir så) för det va ett tag sen !

Imorgon ska jag nog möta diana först och fika och göra hemligheter, ni kan få veta sen om ni ber om det.

Nu  ska jag hämta något att dricka och sen kolla TV i min ensamhet för jag tror mamma sover redan...

Natti

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0