TP hotell

Vilken dag det har varit idag, inte en Lugn stund. Och vilken natt vi hade ganska så roligt där i vårt hotellrum där vi hade pyjamas part och drack pommac och spela sanning och konkan och åt havrebollar hur mysigt som helst tills alla blev trötta och sega. När dom flesta gått så satt jag lisen och linda uppe till ca. 3 och pratade sen gick lisen och då fortsatte jag och Linda och prata och så blev båda tysta och då somna jag vid 4.  Upp igen klockan 7 och ner och äta frukost med Tor alla var hur sega som helst och det var vårt fel men det får dom leva med mohaha.

Iallafall vi hade vanliga lektioner idag endå och det va rätt segt när man inte sovit. efter det hämtade jesper mig så åkte vi hem och jag börja städa och laga middag till min andra bror som skulle häls apå med familj hemma hos oss så nu vet han också hur vi bor. lilla Miranda va likasöt som vanligt lill skruttan.

Klockan är 21.47 och det är läggdags för mig, så nu ger jag upp.

kram

(kameran har pajjat så bilder får komma in från igår när linda lägger upp dom)

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mostret

Nä men va hände med kameran nu då??????

2009-03-05 @ 22:34:20
Postat av: amelie

den haka upp sig och kunde inte sätta på den :/ men nu funkar det :D

2009-03-06 @ 16:41:57
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0