2 timmars solning gav

  • Ytterst lite färg
  • En kvarts intenvis pluggning
  • Läst ca. 100 sidor i boken
  • Blev jagad av en geting
  • Massa myror kröp omkring på mig
  • Nysattacker av allt pollen som ligger och skräpar
  • Fight mellan mig och maskrosfröna som attakerar mig

Min händelserika solning !


Har du en åsikt om det här?
Postat av: AMANDA FALK

Haha, jag gillar itne att sola hemma eller i sverige om man inte är vid en pool elelr ett hav :P



Sv: Jag har bara läst en av Sophie Kinsellas böcker som heter "Mina Hemligheter" Den var verkligen super rolig & bra! En shopaholics bekännelser går ju på bio nu så då känns det lite onödigt att läsa den men om du ska köpa någon tycker jag du ska köpa mina hemligheter och om du gillar den så gilalr du hennes stil på att skriva, då är det bara köpa fler!

2009-05-27 @ 15:52:42
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0