Äta mat

Ja det är det jag har gjort på senaste tiden, och nu har jag blivit sjuk också.
Ligger och nyser och har ont i huvudet kul på en helg !

Igår var jag i täby centrum och handla lite bland annat ett gelekit till naglarna men sen när jag öppna det så vågade jag inte sätta på tippar för dom var minst 3 cm långa så jag körde på lite gele på mina naglar bara så dom blir långa av sig självt!
Köpte lite frukost och naturgodis så jag hade det hemma.

På kvällen åt jag räkor och sen naturgodis och såg hundtricket, så rolig film.

Idag vakna jag upp sjuk och snorig  så orkade inte laga massa mat så jag har levt på mackor och té, fast jag pallra mig precis upp och gjorde fattiga riddare så nu är jag mätt i magen.


Imorgon är det idrottsdag så vi får se om jag är frisk så jag kan gå runt sjön. 


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0