God morgon

Solen skiner fortfarande, är det inte härligt?
Jag är fortfarande förkyld,  visst suger det?

Men jag ska bannemig lägga mig ner och sola my behind och läsa lite projekt och företagande, och läsa lite i boken: Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Har precis ätit pannkakor viklet vore gott om jag hade någon smak i munnen men det har jag inte, hoppas brorsan tyckte om dóm iallafall.

När mamma kommer hem på fredag ska jag nog tvinga henne och följa medmig till täby centrum och köpa en ny bok som heter sanningen bakom diamanter, den verkar jättebra och det är Nicole Richie som skrivit den så ska bli kul och läsa den.

Nej nu blir det ut i vackra vädret!

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0