Onsdagsångest

Nu har jag varvat ner efter att ha gjort klart hotellredovisningen och alla stödpapper som jag ska ha till den, och sen pluggat litegrann på projekt och företagande provet, jag som är så himla snäll satte mig och gjorde ett word dokument till nåra i klassen som glömt böcker på hotellet, är jag inte underbar?

Sitter just nu och äter hallonsorbet
och ser Greys Anatomi men ska kika genom böckerna och Köra genom redovisningen så jag inte står där som ett frågetecken. Då börjar jag gråta. 

Börjar 10 imorgon och ska redovisa, efter det är det en snabb lunch sen duka och och sen skriva prov. Efter det ska vi duka upp och ta in alla föräldrar till sista öppen matsal, ÄNTLIGEN!!!
Sen fredag är jag ledig så då ska jag steka i solen med min mamma som kommer hem då :D GLAD

godnatt


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Sandra

hahah precis :')

2009-05-27 @ 21:51:20
URL: http://saandrup.blogg.se/
Postat av: sandra

aha :/ synd, men det finns ganska mycket sånt i affärerna, men kanske inte just dom. Kram

2009-05-28 @ 11:03:49
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Moster

Gick det bra idag? Jag höll tummarna.

2009-05-28 @ 17:09:47
Postat av: Moster

Är du färdigstekt???

2009-05-29 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0