11/11

Tjenamors! hur mår ni?  jag mår lite sisådär, är fortfarande lite sjuk men det börjar att försvinna nu sakta men säkert. Jag kämpade mig genom den långa skoldagen med 2 kompisar som jag kallar nässpray & halstabletter. Imorgon kan jag gå i skolan och få närvaro men endå bli frisk för jag börjar 10.00 och slutar 13.15 sköönt.

Just nu sitter jag och dricker min kur som jag hopaps hoppas ska göra mig helfrisk och tänkte dela med mig med er vad denna kur innehåller.

Nummer ett
- 1 dl varmt vatten
- 1 pressad vitlöksklyfta
- 2 tsk honung

Nummer två
- varmt vatten
- grönt te med citron och ingefära
- En skvätt citronsaft

till det sväljer jag 10 hela vitpepparkorn för det dödar bakterier, det gör vitlöken också. Så nu jävlar ska jag bli frisk och kry så jag kan gå och pumpa på gymmet igen, yeey.

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0