booring

1. Tre personer jag lyssnar på:
Pappa, Linda & Lovisa

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är ärlig

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag litar på folk jag inte bör lita på

4. Detta är jag rädd för:
Mörker, djupt vatten

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
vänner omkring mig, mat & Ett bra humör

6. Tre saker jag absolut inte tänker göra:
Se twilight filmerna, vara snäll mot min Mattelärare & ta massa sprutor

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås, äta, sova, festa, träna

8. Detta vill jag göra just nu:
Åka och shoppa och sen klippa mig

9. Bästa känslan:
Att vara trygg

10. Värsta känslan:
''nu måste jag gå ur sängen och gå till skolan''

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Ärlig, bestämd & snäll

12. Är jag kär just nu?
Nepp

13. Jag vill gifta mig:
När jag är mogen för det

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Vinna en stor summa pengar, bo i ett fint hus med mina barn och tatuera mig

15. Min käraste ägodel:
Ipoden & mina uggs

16. Något jag vill ha i present:
Pengar till resa, en fotoutskrivare man kan koppla kameran direkt i 

17. Detta har jag på mig just nu:
Snobben sovbyxor & linne

18. Favoritkläder:
byxa - tröja eller leggins - tunika

19. Favoritdjur:
Vovve

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag är en allätare, lyssnar på lite av varje =)

21. Favoritlåtar just nu:
russian roulette - rihanna, smash into you - byonce, ke$ha - tik tok

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste - kök
Tråkigaste - projekt 

23. Stjärntecken:
Stenbock

24. En bok jag älskar:
I taket lyser stjärnorna

25. En film jag älskar:
oj många !
Men the proposal, baksmällan

26. Tv-program jag gillar:
Gossip girl

27. Favoritdoft:
Escada - oceans lounge, paris hilton - heiress & 1

28. Detta äter jag gärna:
Ceasarsallad m. skaldjur, entrecotê m. rostade rotfrukter eller pasta carbonara

29. Dricker helst:
Bubbelvatten m. citronskiva eller té

30. Favoritgodis:
Lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Australien, spanien, thailand, grekland, usa

32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
1.68

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
eeh? biotronic???

36. Person jag beundrar:
Byonce & christina aguilera

37. Här bor jag:
Täby med mamma & bror

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Mamma är rätt duktig på att hålla dem vid liv

40. Det här gör mig avtänd:
När någon är för på

41. Favoritfärg:
svart, vit, blå

42. Favoritcitat:
What does'nt kill you makes you stronger

43. En hemlighet jag vet:
Jag vet massvid med hemligheter men jag är duktig på att hålla dom hemliga

44. Bästa present jag fått:
oj många!

45. Senast köpta skiva:
(?)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Jag är nöjd med det jag har

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
varför tänka så när man kan älska sig själv ?

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag beter mig som en mamma när någon av mina vänner mår dåligt eller är sjuka

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En hund

50. Vad lyssnar du på just nu?
tvn

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har degat i sängen, ska åka och klippa mig snart och sen ikväll har jag än så länge inga planer

52. Var är dina föräldrar födda?
Båda i sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang?
oj många :D vapiano, grill, operakällaren, vedholms, oaxen, mattias dahlgren

55. När badade du i en pool senast?
I somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
ja i lågstadiet, jag va en hund som hette molly i en engelskapjäs!

57. Hur många barn vill du ha?
2 kanske

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband och såndär som är skitjobbig, vad fan heter den, typ som techno fast går megafort :P

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
får ej rösta :(

60. Vad har du för TV-kanaler?
de flesta antar jag, i TV rummet har vi kanal+
61. Har du åkt moped någon gång?
Yep

62. Har du busringt någon gång?
Ja haha

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nej usch skulle baa göra illa mig

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Australien

66. Har du en egen trädgård?
Ja vi har en stor trädgård runt huset

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
family guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag tror det

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
drag me to hell tror jag

71. Favoritpizza?
Vesuvio

72. Chips eller popcorn?
chips, bigtime

73. Vilken färg på läppstift använder du?
läppstift???? varför skulle jag använda det

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
njaa är allergisk mot jordnötter så håller mig borta från dom

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nope

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äpplejuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jag och Linda åt McDonalds i måndags, annars var det nog operakällaren med pappa då jag åt skaldjur till förrätt, fisk till varmrätt och färska bär till dessert.

78. Favoritchoklad?
Den vanliga

79. När röstade du senast?
Fortfarande för ung

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Inte en aning

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Vet inte, har jag säkert

82. Är du bra på matlagning?
haha jovars det hoppas jag

83. Klarar du att tanka själv?
Om nån visar hur jag ska göra så inga problem

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
jo vi har servering i skolan då vi har serveringskläder, sen i köket har vi kockkläder ;)

87. Vad var det senaste du handlade?
Godis i täby centrum igår när jag skulle hem

88. Har du kräkts offentligt?
Jo det har hänt

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Väldigt svår fråga, för med båda blir man lycklig men man blir ledsen när pengarna är slut, sen blir man sårad av kärleken väldigt ofta

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
njaa man känner inte personen då

91. Har du ringt något betalnummer?
kan ha hänt

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Jo det kan man väl men det är en anledning varför de är ens ex så man bör inte vara det enligt mig

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Oj det va ett tag sen och det va när bror låg på sjukan

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
haha jo massa svart hår på skallen

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget

96. Vad har du i din väska?
En tröja, busstidtabellet, en öppnare, en penna, parfym, ett hänglås (?), almenacka, hårspännen, ipren, allergitabletter

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Dricker te och ser på TV

98. Vad är du tacksam för idag?
Att  jag fick 400 kr av mamma så jag kan gå och klippa mig

99. Var hittade du den här listan?
på stinas blogg, www.dirtyroomservice.blogg.se


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0