hemmakväll

Hej hopp alla idol nördar, jag antar att ni som inte är uteo ch festar glor på idol, precis som jag ;)
Jag ligger här med en dundrande huvudvärk och det är sjukt varmt i mitt rum.
Kom hem från skolan vid ett för vi hade ingen sista lektion, då somnade jag direkt. Sen när jag vaknade igen så hade jag ont i huvet och va jättehängig.
Jag har varit sjuk nu i 3 och en halv vecka, undrar när det ska gå över!

men det är rätt skönt att endå komma till praktiken helt utvilad och pigg och taggad på en heldag i köket. På mångag kör vi kväll igen, and it's going to be great.
Förra måndagen jobbade vi kväll också och då fick jag på i luckan bland eterrätterna, hehe gott...

nu babblar jag lite väl mycket men då blir iallafall Lisen glad och har något att läsa när hon går in imorgonbi
itti skulle jag gissa :) Måste också meddela att Lisen är grymt duktig som jobbar extra på helger på sin praktikplats, stolt över dig gumman !

Nu ska jag se vidare på Idol och sen sova, hoppas alla ni mår bra och inte blir alltid för redlösa ikväll!

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Lisen

Åh jag som inte har hunnit vara inne på datorn och läsa din underbara blogg på hela helgen blir överlycklig när jag ser att du har uppdadterat:D. Du är så söta Amelie, alla kärlek till dig<3

2009-12-01 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0