stolt

Jag är sjukt stolt över mig själv! Gick in i köket och tog fram julmust för jag va törstig, men jag la tillbaka den i kylen och hällde upp vatten och en c-vitamin tablett istället. Framgång!
Ville bara säga de!

Nu om gårdagen: Jag mötte upp louise i täby centrum klockan 12 för att köpa frukt och lite godsaker som melon, tomat, mozarella, blodapelsinjuice & sparris.
Sen åkte vi hem till henne och gjorde en bricka med plockmat av det vi hade köpt, helt sjukt gott.
Vi satte oss i bubbelbadet och drack te och åt upp allt det goda, vi satt där i över 2 timmar och pratade och hade det mysigt.
Sen ville louise ha mig som försökskanin för hennes nya massagekräm, jag tackade inte nej för att få upp alla knutar i ryggen, krämen lukta jenka och kylde ner hela ryggen.
Sen så fixade vi naglarna och jag fixade hennes hår och sminkade henne litegrann.

Lite tjejlördag tackar man inte nej till då och då men gamla barndomsvänner!

Vi kom också överens om att ses varje andvent och dricka glögg och äta pepparkakor, så vi inte tappar kontakten igen !


Idag ska lovisa komma hit och få våran soffa, sen under dagen ska vi åka och träna för mamma har bokat. Vi ska hänga upp lite julbelysning i buskarna också..
Det var nog allt för idag :)

bilder kommer sen

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0