vad har jag gjort på senaste tiden?


Blivit blond


Men det tröttna jag på och blev svarthårig


Haft tjejmiddag


Haft tjejkväll med JB


Varit i nacka


Och bowlat, adde & issa = Albin & lovisa


Jag ledde över pontus ett tag och då blev han lite arg



Och då ville han tydligen slå mig


Sen gick de inge bra för mig men jag är lika glad endå


Felix vann (bara för han har smygtränat i flera veckor)

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Lovisa

Hallå!! Jag vann på bowlingen, felix bara skojar för att han blev så arg att jag vann påå slutet med min spärr :P faktiskt sant. <3

2009-10-12 @ 13:16:39
Postat av: Felix

Hurru luugn nu! Jag vann, du fick din spärr på slutet när jag ledde med 10 poäng och jag dammade in en strike! LugarN^ :D

2009-10-18 @ 17:18:54
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

du passade jättebra i mörkt hår! :D

2009-10-21 @ 18:59:46
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0