ledigt

Idag är jag ledig, imorgon också förövrigt! Så igår gick vi på bio och såg hart du hört ryktet om morgans, jag tycker att filmen va jättesöt men killarna tyckte den va långtråkig, menmen man kan inte alltid tycka lika :D

Idag har jag tagit det lungt och kollat tv och fixar med lite filmer.
Imorgon ska vi fika fast Linda kunde inte då blöö, men vi andra fixar nog endå hoppas jag så jag gör någonting istället för att ligga och dra mig i sängen, hur underbart det än är.

Tänkte plocka in all nytvättat i garderoben nu, se ya =)

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Lovisa

SV: Åh :D är så taggad på att se den!! :D

2010-01-11 @ 22:16:26
URL: http://lovisakr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0