härliga helg

Den här helgen gick jättefort men jag har iallfall vilat och tränat så det känns bra endå.
I lördags körde vi shape klockan halv 12 och sen efter drog vi hem till david och åt lite där för han har fyllt 18 år. Kom hem 2 på natten sen upp och träna halv 11, vi testade då på satsflow, UNDERBART, blandning mellan thai chi, yoga och pilates så det var blandat mellan lugn musik och balans och tuff musik och massa slag i luften osv. Det var iallfall hur kul som helst så det tänker vi fortsätta med på söndagar. 

Idag har det bara varit kök som vanligt, sen hade vi bordsdekoration i 2 och en halv timme, booring.
Imorgon öppen matsal och sen slutar vi och då tänkte jag faktiskt lägga mig i ett solarium för jag är blekare än blekast, jättehemskt.

jaja ska plugga lite nu :)


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0