hektisk praktik

Nej nu ljög jag för er, Min praktik är allt annat än hektisk! Jag står i kallis på operakällaren och jag älskar det. Får göra snittar, canapéer, röror och geggor och såser och grönsaker. Börjar 8 och slutar runt 3. Skulle kunna leva med det sen när jag gått ut skolan! Vi började i förra veckan så kör vi 2 dagar i veckan och nu har jag varit där i 4 dagar och börjar lära mig vart allting finns och alla hemliga gångar nere i källaren. Tror dock att någon ska hoppa ut och mörda mig när jag springer runt där i alla gångar.

Jag har precis färgat  utväxten och det blev mörkt och fint, precis som jag gillar det.
På lovet ska vi åka och hälsa på storebror i ö-vik som blev pappa igen för en vecka sen (visade bild på dom söta små trollen förut) men vi ska bara vara där i 3 dagar. Kan dock prata med kökschefen där uppe om praktikplats i 3an, sköönt och slippa sthlm och alla hetsmongon ett tag :)

Nu är det cougartown och en kopp te. Kanske ska öppna samhälls böckerna också efterso vi har prov imorgon, men det får bli ett senare problem!




Har du en åsikt om det här?
Postat av: Moster

ÅÅÅÅ vad jag ser fram emot att bli bjuden på gott hos dig framöver! SMARRRRRRR!!!!

2010-03-31 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0