en dag i centrum

Idag har varit en skön och slapp dag! Mötte upp Lisen i centrum och shoppa och fika. Fick med mig en klänning, en kjol, trosor, tvättsvamp för ansikte och 4 ex. av min favvo-ansiktsmask.
Lisen blev av med sitt ''mission impossible'' och fick med sig ett par solglasögon, satt som smäck på min pärla!
Sen satte vi oss och fika och prata i någon timme, disktuterade en hel del om flygbiljetterna som snart kommer att köpas *yeey*.

Alldeles nyss åt vi en mycket smarrig och lätt middag i form av räkor, avokado, ägg, rostbröd och gräddfil.

Nu är jag tröttare än tröttast så tänkte avsluta med att se Just my luck med Lindsay Lohan och sen sova för imorgon blir det satsflow 10.30.

kan visa bilder från min helg och shoppingen imorgon efter jag tränat, fikat i stan med Louise och sen ätit kebab med pappa och bror på palmyra :)

 


Har du en åsikt om det här?
Postat av: lisen

Lilla gullunge :D <3

2010-05-01 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0